Politica de retur
La Florăria Joly, ne dorim ca fiecare client să se bucure de o experiență impecabilă. În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să consultați informațiile de mai jos, în conformitate cu legislația în vigoare privind drepturile consumatorului.
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa notifice Floraria Joly S.R.L intentia sa de a returna produsele achizitionate, in termen de maxim 14 de zile, calculate potrivit dispozitiilor art.9 din O.U.G.34/2016. In caz contrar, Floraria Joly S.R.L poate refuza coletul.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este necesar să ne notificați în scris printr-o declarație clară trimisă prin e-mail la:
Florăria Joly
Adresă: Oradea, Str. Episcop Dr. Vasile Coman, Nr. 5, Bl. 1, Spațiul 2, Cartierul Rezidențial Luceafărul
E-mail: comenzi@florariajoly.ro
Telefon: 0775.110.110
Este suficient să trimiteți această notificare înainte de expirarea termenului de 14 zile.
Informatiile necesare care trebuie furnizate Vanzatorului pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
-data expedierii coletului;
-numarul Comenzii;
-suma de returnat;
-adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
-modalitatea de plata dorita (datele contului bancar).
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, Vanzatorul efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea Floraria Joly S.R.L.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Vanzatorul).
In conformitate cu legea in vigoare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
• Flori naturale sau aranjamente florale, deoarece sunt produse perisabile care se pot degrada rapid;
• Produse personalizate la cererea clientului (ex: buchete create după indicații specifice);
• Produse care prezintă deteriorări, urme de uzură sau manipulare necorespunzătoare;
• Produse care nu sunt returnate în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile și documentele (factură, instrucțiuni de îngrijire etc.);
• Produse care depășesc termenul de 14 zile de la data primirii.
• Produse alimentare.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
Condiții pentru returnare
Acceptăm returul doar dacă:
• Produsul este în aceeași stare în care a fost livrat;
• Este ambalat corespunzător, în ambalajul original;
• Nu a fost personalizat sau realizat pe comandă specială;
• Nu prezintă urme de rupere, tăiere, deteriorare, udare excesivă sau expunere necorespunzătoare la temperaturi extreme;
• Returnarea a fost notificată în prealabil.
Procedura și rambursarea
După ce primim produsul și confirmăm că respectă toate condițiile de retur, vom rambursa suma plătită folosind aceeași metodă de plată, în termen de maximum 30 de zile de la acceptarea returului.
Bunuri/servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele bunuri/servicii si/sau situatii:
- bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, cum ar fi flori, buchete de flori, aranjamente florale, produse alimentare;
- bunuri confecționate (ex. buchete de flori, aranjamente florale) după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- produsul care a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului;
- băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
-consumatorul și-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere;
-consumatorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere în consecință;
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru întrebări suplimentare legate de politica de retur, vă rugăm să ne contactați.
Echipa Florăria Joly vă mulțumește pentru încredere și alegere!